2010. március 3., szerda

Új blog!

Syasztok!
Mától új blogot nyitok, ami az én életemről fog szólni.Ez egy merengő lesz...olyan mintha ficet írnék csak éppen nem egy kitalált történet hanem a saját,igaz életem mindennapjait fogom leírni. Remélem ezt is sokan fogjátok olvasni és látogatni mint ezt!
Sajnos ezt a blogot most nem tudom folytatni mert erre koncentrálok most és minden nap fogok frisset felrakni mert le kell írnom hogy mi történt velem aznap...már régóta gondolkodok h írok az én életemről egy blogot de sose csináltam meg ,most végre rávettem magam és megcsináltam.
Holnap lesz rajta friss mert ma későn csináltam...itt ne nagyon várjatok frisset...lesz majd de soká és inkább az új blogom írom!!!
Jó olvasást hozzá és komikat kérek chat--be!!!
http://evi-elete.blogspot.com/
Várlak titeket!
Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése