2010. január 8., péntek

FELHÍVÁS!

Szeretném minden kedves látogatómat felhívni egy-pár dologra!

Nos,nemrég nyitottam(úgy 2 hete) és már több mint 200 látogatóm van, ennek nagyon örülök.
Ez két hét alatt nagyon jó!!! Csakhogy van itt valami. A blogom NEM az Alkonyatról szól. Nagyon-nagyon szeretem az Alkonyatot, mint az a nevemen is látszik, de már minden egyes blog az Alkonyatról szól...és én úgy döntötem,hogy valami különlegeset akarok írni, amilyet még senki sem írt. Rájöttem ebbe a két hétbe, hogy csak azért kattintanak a blogomra, hogy még egy Alkonyatos fanfiction-t olvassanak...vagy azt hiszik, hogy arról szól. De mikor följönnek és meglátják, hogy miről szól, már mennek is el. Ez nekem nagyon rosszul esett. Éppen azért írtam másról, mert az egész Blogspot Alkonyatos történetekről szól és én úgy gondoltam, hogy nem írok még eggyel több ilyet, hiszen már van belőle 1000 ha nem több. Annyi, hogy egy élet is kevés lenne rá, hogy mindet el tudnánk olvasni!!! Az én blogom kitűnik a többi közül. És aki följön ide( tisztelet a kivételnek)
meglátja a blogom és azt gondolja magában, hogy hú de sz*r, meg nem sztárokról szól...tudjátok ez nagyon rosszul esik nekem!!! Na és akkor mi van??? Nem szólhat minden Miley Cyrusról...meglátjátok egy-két év múlva már nem lesz akkora sztár...meg Robert,Kristen...szeretem őket de én különleges blogot akartam írni...de midnenki csak az Alkonyatról akar olvasni. Én a történetem írását abból merítettem, hogy láttam sok angol filmet, amik ebben a korban játszódtak, és megihlettek. Ti már azt hiszitek minden csak a sztárokról szól.Pedig nem!!! Meghogy unalmas a blogom és sok helyesírási hiba van benne. Az igaz,hogy volt benne de szerintem nektek is lenne benne, ha még este fél 10-kor ott ülnél és azon izgulsz hogy tetszik-e az olvasóknak vagy mit szólnak hozzá! Ebből amit most leírtam arra akartam kilyukadni, hogy egy régmúlt időről írt történet is lehet jó, izgalmas, nem kell attól sztárokról szólnia...ugyanis én sokkal jobban értek az ilyen törikhez, mint az Edward és Bella vagy Nessie és Jacob történetekhez.Persze nem mindenkinek tetszhet,ezt is megértem.De azt kérem hogy ezt értések meg...nem mindig a csilli-villi törik a jók...én is nagyon sokat dolgoztam mire ezt így kialakítottam!!! És ha arra szavazol,hogy rossz a törim, az a te bajod!!! Akkor írd is le miért rossz! Egy kicsit mindenki nézzen magába...már modern világban élünk és minden az amerikai "hírességekről" szól, és már magyarságunk nem is lesz, elfeledjük azt. Minden róluk szól...lassan már angol lesz az anyanyelvünk is annyira beleolvadunk az amerikaiak csapdájába. És attól, hogy a 19.-20. századról írok még nem azt kell gondolni, hog sz*r, unalmas a törim.És sokak lenézik, hogy hogy tudok ilyet írni. Jó könnyen!!! Csak ennyi lett volna a közlendőm, remélem midnenki egy kicsit magába szállt és elgondolkodik ezen!!!Ehhez még egy szólást írok: "Nem minden arany, ami fénylik!" Aki érti, az remélem tudja mire gondolok, aki meg nem az így járt!
És a kövi feji holnap vagy holnapután lesz fent! Már akit érdekli!!!
Nah én mentem!
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon megértem, hogy így kifakadtál mert tényleg majdnem minden ember úgy gondolja, hogy csak az a jó ami Twilightos vagy a sztárokról szól. De szeretném ha tudnád, hogy van aki egyet ért veled és úgy gondolja, hogy lehet egy nem Twilightos és nem sztárokról szóló a 19-20. században játszó történet is nagyon király.
    Nekem például nagyon tetszik a történeted és biztos vagyok benne, hogy ezzel nem csak én vagyok így.
    Nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek az előttem szólóval.
    És tényleg lehet izgalmas a 19-20. század játszódó sztori. Engem mondjuk a történelem óra ihletett megXD Furcsa, sosem szerettem, de az a rész valahogy ihletet adott, és csak úgy megszületett a sztori.
    Megértelek, hogy ki vagy akadva.
    Igen, nekem is tetszik a történeted:) És sok szerencsét kívánok hozzá!:D
    puszi

    VálaszTörlés